29.

2012.08.07. 17:58

Megünnepeltük tegnap este a születésnapomat a kollégákkal.Volt már néhány emlékezetesre sikerült hasonló este,és talán ez is beleillik a sorba,már csak az egyedisége miatt is. Mivel nem szerettem volna túl nagy haccacárét,így5-en elmentünk vacsorázni egy még épülőfélben lévő zsír új étterembe - épp a klímát szerelték fel,mikor betértünk - ,és jó sváb módjára sikerült annyiból megkajálnunk,amennyiből máshol megkaptuk volna a söröket a vacsorához.

P8065519 (Custom).JPG

P8065520 (Custom).JPG

P8065521 (Custom).JPG

Miután visszatértünk a hotel kertjébe,néhány sörrel még leültünk egy asztalhoz,ahol addigra már nagyjából a tréning résztvevői teljes létszámban megjelentek - csak az előző posztban megidézett orosz srác nem volt ott,aki még mindig a péntek esti "szerelmét" síratja talán... Szóval itt annak rendje és módja szerint fel is köszöntöttek,nagyon rendesek voltak a srácok,még ajándékot is kaptam tőlük. Egy eszméletlenül kínai vörös teáskannát,

P8075547 (Custom).JPG

valamilyen kínai szeszesitalt - ők nem tudták,mit vesznek,én meg nem mertem kibontani még - ,mentségükre legyen mondva,nagyon szép üvegben van,valamint csomagolt főtt csirkelábat.Aki nem evett még,annak mindenképp viszek büntiből,aki pedig ismeri,az tudja,miről maradt le. De aminek a legjobban örültem,mindannyian a saját nyelvükön felírták egy papírra a születésnapi jókívánságaikat. Kivéve persze a puerto rico-i,

P8065535 (Custom).JPG

és a mexikói meghívott,

P8065536 (Custom).JPG

ők ki is kerültek a bizalom köréből néhány embernél :-) Szó mi szó,érdekes volt,és nagyon örültem neki, hogy gondoltak rám a srácok,hálás vagyok a kedvességükért. (De ha egyszer végre hazaérek,azért iszunk otthon is egyet-kettőt mindenki egészségére,remélem...)

u.i.:Amíg ezeket a sorokat írom,a tv-ben a Kína - Japán ping-pong olimpiai csapatdöntő megy. Ezek tényleg nem annyira komálják egymást,enyhén szólva...

A bejegyzés trackback címe:

https://chinatown.blog.hu/api/trackback/id/tr344700378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ruuk 2012.08.07. 21:17:38

Boldog szülinapot Haver! Annyira irigykedem ezekre a kajákra amiket eszel! Az a kancsó sem kutya...Azt vágod, hogy Bacardis denevér van a pia kupakján! :D

Chicco 2012.08.08. 05:03:09

Köszönöm szépen,itt is.A pia kupakján valóban Bacardi-denevér van,mert ez egy üveg 151-es Bacardi,nem az a pia,amit ajándékba kaptam :-)

sdorka 2012.08.08. 09:04:29

Csicsókám, elért a távoli Kínába az smsünk? Örülök, hogy ilyen jól sikerült az Első Nemzetközi Csicsó-köszöntő Nap! :) Érezd Magad továbbra is jól!

Chicco 2012.08.08. 17:49:50

@sdorka: Sajnos nem kaptam meg az sms-t,biztos a 20-as számra küldted,amit otthon hagytam.Mindenesetre köszönöm szépen,szombat este mindenképp elolvasom! :-)
süti beállítások módosítása